• Læs mere om os

    VODA Kundecases

  • Læs mere om os

    VODA Kundecases

  • Læs mere om os

    VODA Kundecases

  • Læs mere om os

    VODA Kundecases

VODA A/S kundecases

VODA’s primære opgaver

Vi favner et bredt kundesegment, og vores services består af mange forskelligartede opgaver. I nedenstående kundecases har vi givet nogle eksempler på vores kompetencer omsat til specifikke kundeløsninger.  

Case 1 – Rammeaftale, revisioner og projekter

FJERNVARME FYN

Siden 2018 har VODA haft et samarbejde med Fjernvarme Fyn, hvor vi bl.a. har hjulpet med de årlige revisioner på Fynsværkets affaldsfyrede linjer og servicering af kedeltrykparter og fyrringsudrustning.

Udvalgt projekt, som VODA har haft hjulpet med:

  • Levering og montering af 160 tons ECO, i en ny og forbedret udgave.
  • Den gamle ECO var dårlig og skyld i mange utilsigtede stop, sprængninger og afledte tæringer – udskiftning var uundgåelig.
  • VODA vandt opgaven i en hård udbudskonkurrence

Kunden udtalelse:

  • VODA var handlekraftige og meget løsningsorienteret.
  • VODA var fokuseret på at overholde tidsplanen, og det lykkedes at komme i mål med projektet til tiden, trods udfordringer undervejs, takket være VODA’s fleksible og agile tilgang til arbejdet.
  • Siden udskiftningen i 2019 har vi slået den ene rekord efter den anden med hensyn til afbrændt affaldsmængde og energiproduktion.
  • VODA forstår vores behov, og hvad der skaber værdi.
Case 2- Samarbejdsaftale

RETURKRAFT AS

VODA og Returkraft har siden foråret 2019 haft et værdiskabende samarbejde med det fælles mål at skabe en mere sikker og effektiv drift af anlægget, hvilket er lykkedes til begge parters fulde tilfredshed. Nu skal relationen og de fælles erfaringer udnyttes til at give endnu større udbytte for kunden.

 

  • VODA har udført revision omhandlende vedligeholdelsesarbejde på trykparter, fyringsudrustning og slaggesystemer.
  • VODA er sparringspartner i forhold til anlæggets vedligeholdelsesstrategi.
  • Samarbejdsaftalen giver Returkraft overblik i forhold til tidsplaner og opgaveprioritering.
  • Returkraft har via samarbejdet fået en bedre indsigt og forståelse af deres drift; gennemsigtighed, åbenhed, troværdighed og innovation er nøgleordene.
  • Returkraft har glæde af et samarbejde, hvor der proaktivt arbejdes på i fællesskab at skabe de bedste forudsætninger for optimering og effektivisering, der hvor det giver mening og værdi.